keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Joululahja postaus !

Toivoin lahjaksi tota kirjasarjaa, josta on luotu varmaan kaikkien tuntema sarja: True Blood. Toivoin tosiaan vain kirjasarjan ensimmäistä kirjaa, mutta sainkin koko sarjan. Yöt kuluu valvoessa kun oon jääny ihan koukkuun!
 Pikkusiskolta sain Subwayn- lahjakortin, joka tulee varmaan käytettyä jo lähiaikoina. Subway on ehdottomasti mun lempiruoka paikka.
 Suklaata sain tänä vuonna aika vähän, kun yleensä sitä tulee monta rasiaa. Ihan hyvä etten saanu enempää tai pian näytön takana kirjoittelisi 120 kiloinen bloggari :).
 Rintsikoita olin toivonut ja niitä sain kolmet, kahdet tollaset mustat ja yhdet valkoiset. Kiitos äiti <3
 Yksi lempilahjoista! Joonaksen vanhemmilta sain noi yli ihanat nahkatumput, jotka on sisältä lampaankarvaa. Ilmeisesti ne on kyllästyny mun ainaiseen paleluun ja nyt ei ainakaan oo sormet jäässä, koska noi on niin lämpöset! Myös toi tonttu koriste oli kiva ja koristaa tällahetkellä mun kaaoksessa olevaa koulupöytää.
 KappAhlin lahjakortti tulee myös varmaan käytettyä melkeinpä heti, koska oon kuolannu tiettyjä farkkuja jo vaikka kuinka kauan. Nyt ois sitten kerranki rahaa mennä ostaan ne.
No tän lahjan te kaikki lukijat jo tiesittekin, kun oon niin kovasti sitä hehkuttanut ! Canonia voitte kiittää siitä että nyt joka postaukseen tulee kuvia !


Suurimmat lahjat oli kyl äitin ja isin maksamat Rooman ja Englannin matkat ! Englantiin lähen hiihtolomalla ja Roomaan vasta toukokuussa. Valitettavasti näistä lahjoista on vähän vaikea ottaa kuvia ;).

Sain myös paljon muita lahjoja, mut en muistanut ottaa kuvia esim Joonaksen ja Veeran antamista lahjoista. Huomenna suunnitelmissa ois mennä katsomaan mun entistä hevosta Oskua, joten kaikki ei hevosihmiset varautukaan tulevaan heppapostaukseen. 

<3: Veera

2 kommenttia:

  1. Aaaa, True Bloodit! Aivan mahtavia :)♥ sun blogi näyttää huuuipunkivalta!

    VastaaPoista
  2. Elina: Kiitti, oon ihan koukussa tohon sarjaan :)!

    VastaaPoista