perjantai 30. joulukuuta 2011

Vastauksia kysymyksiin!

Kysymyksiä on tullut nyt aikalaille joten nyt on vastausten vuoro !

1. Kauan sulla menee aamulla laittautua? No oon tosi nopee laittautuu hiukset,meikki,vaattet menee yhteensä joku 10 min
2.  Miten sä juhlit joulua/uuttavuotta? Joulua juhlittiin suvun kesken meillä ja uutenavuonna oon kavereiden kanssa :)
3.  Koska sulla on synttärit? Oon syntynyt 05.10.1995
4. Mikä on sun lempparivaatekauppa? Varmaan H&M
5. Tilaaks sä paljon vaatteita netistä? En yleensä, tyyliin kerran vuodes
6. Mikä on sun lempi nettivaatekauppa? Nelly.com
7. Millä kolmella adjektiivillä kuvaisit itseäsi? Huumorintajuinen, puhelias, mukava
8. Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan autiollesaarelle? Kaverin, vettä ja ruokaa :D
9. Mitä asioita arvostata eniten elämässä? Hmm tää on vaikee, arvostan moniakin asioita mutta eniten ehkä sitä et mulla on niin ihana perhe .
10. Mitä toivoit joululahjaksi? Ne löytyy aikaisemmista postauksista
11. Kuinka vanha sää oot? Oon nyt 16v
12. Minkä värinen hammasharja sulla on ? Pinkki :D
13. Mikä eläin olisit jos olisit eläin? Varmaa kissa ku sais vaan makoilla päivät pitkät 
14. Tän hetkinen lempibiisi? Mohombi - In your head
15. Lempielokuva? Täl hetkel Aamunkoi part 1
16.  Lempiblogi? Nadjan blogi Are you feeling fashionable
17. Jos olisit poika minkä niminen haluaisit olla? Oon aina halunnu olla Eetu, en tiedä miks :D
18. Kuinka kauan oot seurustellu sun poikaystävän kanssa? En pitkään tammikuussa tulee 8kk
19. Mitä toivoisit juuri nyt? Ettei maanantaina alkais jo koulu....
20. Oletko hyvä koulussa? Riippuu ihan aineesta, numeroita on 5-9 yleensä saan 7 kokeista
21. Ketkä oli sun parhaita kavereita 7lk,8lk,9lk? Janita, Veera ja Jassi ja on edelleen :)
22. Lempivaate? Varmaan lökärit, en tulis toimeen ilman mun löysäily housuja :D
23. Saatko viikko/kuukausirahaa? Saan viikkorahaa perjantaisin 20e ja sit saan rahaa aina kun pyydän.
24. Kuinka usein käyt shoppailemas? Aina kun on tarpeeksi rahaa, viimeksi tänään olin ideaparkissa. Yleensä noin pari kertaa kuussa.
25. Kuinka usein värjäät hiukset? Noin 3 viikon välein :)
26. Missä haluaisit asua? Jossain ulkomailla esim Ranska, Espanja tai Amerikka :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti