sunnuntai 13. toukokuuta 2012

The Versatile blogger award !



SÄÄNNÖT
 1. Nimeä 5 bloggaajaa. 
 2. Kerro heille tunnustuksestasi. 
 3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi. 
 4. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen. 
 5. Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi.

Eli kiitokset Inkalle jonka blogista tää annettiin!

7 faktaa....
1. Oon muuttunu aika paljon täs parin vuoden sisällä. Ennen olin sellanen et tykkäsin bilettää ja ryypätä joka viikko, mutta nykyään oon ihan rauhottunu. Tykkään vaan istua kotona tai löhöillä kavereitten kanssa leffaa kattoen ja juomisenkin oon jättäny melkein kokonaan pois. Jotenkin tuntuu siltä et oisin "kasvanu" sen ryyppäysvaiheen ohi ja nykyään otan paljon enemmän vastuuta mun tekemisistä.

2. Mulla menee aika heikosti koulussa, mut en vaan haluis uskoa sitä. Nytkin uhkana on, että jos en pääse matikan uusinnasta läpi, lukio venyy neljännelle vuodelle. Oon muissa aineissa ihan keskiverto oppilas, mutta matikka ei vaan suju enkä saa saada enään yhtään nelosta. En olis varmaan muuten edes meny lukioon, mutta kun haluun lastentarhanopettajaks niin tarvii lukiopohjan et saa ton opettaja nimikkeen.

3. Tykkään näistä mun blondeista pitkistä hiuksista, mutta ärsyttää että ne on ihan kamalassa kunnossa jatkuvan värjäämisen takia. Tekis mieli kokeilla ruskeita hiuksia, mutta tavallaan en uskalla kun mulla on kumminkin ollu blondit viimiset 3 vuotta. 

4. Oon suht tyytyväinen mun kehoon, mutta heti jos joku sanoo jotain ilkeetä, ihan vaikka läpälläkin niin tuun hirveen epävarmaks. Onneks tälläset kommentit on harvassa ja eikä ne esim netin kautta sanottuna haittaa.

5. Oon varmaan maailman laiskin ihminen, aamulla herään parii minuuttia ennen kuin oon jo ovesta ulkona, harvemmin jaksan kouluviikoilla meikata tai panostamaan pukeutumiseen. Odotan kylläkin jo hirveesti lämpimiä ilmoja, koska mulla on ihan hirveesti ideoita kesävaatteiden yhdistelyyn ja asukokonaisuuksien muodostamiseen.

6. Mä viihdyn tosi hyvin mun vanhempien kanssa, usein tullaan Joonaksen kanssa viikonloppuisin meille yöks ja sit vaan istutaan iltaa ja jutellaan. Oon myös tosi hyvissä väleissä Joonaksen vanhempien kanssa ja usein vietän aikaa Joonaksen kotona myös ilman Joonasta.

7. Rakastan maalla olemista. Mut on jo pienestä pitäen opetettu kalastamaan, metsästämään ja myös maanviljelyä on tullu kokeiltua. Osaan myös valmistaa kalan ihan perkaamisesta lähtien, tän taidon oon oppinut jo 4 vuotiaana. Voisin kuvitella muuttavani maalle ja asuvani siellä ihan omassa rauhassa. Kesän kohokohtia on se kun pääsee mökille, ainakin näillä näkymin olen menossa juhannuksena kaveriporukan kanssa meidän mökille.


Annan tunnustuksen Tuulille Jassille Janikalle Anniinalle ja Millalle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti