perjantai 10. lokakuuta 2014

ONE MONTH IN HERE!

Muutama päivä sitten tuli kuukausi täyteen siitä kun saavuin tänne ja tuntuu, että tää on ollut elämäni nopein kuukausi! Oikeasti tuntuu et olen ollut täällä vain pikaisella lomalla, vaikka todellisuudessa aika on paljon pitempi. Tuntuu että joulu lähestyy kovaa vauhtia ja täällä ois miljoona asiaa mitä haluaisin nähdä ja kokea ennen sitä, koska ei vielä tiedä jatkuuko mun au pair kokemus vielä joulun jälkeen. Koti-ikävää mulla ei oo vielä pahemmin esiintyny, tietysti välillä tulee joitakin asioita ikävä esim. viikonloppuna mun teki tosi paljon mieli karjalanpiirakoita! Ihmisiä ikävöin eniten, mutta tiedän kyllä et ne on siellä Suomessa silloinkin kun tuun takaisin, ei ne mihinkään häviä tän mun au pair ajan aikana.  Oon nauttinu olostani täällä todella paljon, hommat sujuu jo rutiinilla vaikka ensimmäiset kaksi viikkoa meni kaikkea uutta opetellessa. Kahden viikon päästä seikkailenkin jo Madridissa ja sitten onkin jo marraskuu, mihin tää aika vaan häviää? 

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia!! Varsinkin toi vika!! Mäki haluan tommosen kuvan ittestäni :D
    mihin asti te ootte perheen kaa sopinu, että oot? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun sopimus on joulukuun puoleenväliin saakka, koska ei tiedetty et jatkuuko host äidin työt enää keväällä, mut nyt ne ilmoitti et haluis mun jäävän toukokuuhun saakka :)

      Poista