sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Blogihaaste: Day 1

Päivä 1 - Esittele itsesi.
 

En ole vielä blogin pitoaikana, ehtinyt kunnolla kertoa millainen olen, mutta nyt viimeistään blogihaasteen aikana opitte tuntemaan mua edes vähän paremmin. 

 Olen syntynyt 05.10.1995 ja olen asunut koko ikäni Forssassa. Perheeseeni kuuluu äiti,isä, kaksi siskoa ja yksi veli, olen sisaruksista vanhin. Käyn ekaa vuotta lukiossa, vaikka en kyllä ymmärrä miksi ees otin lukion ku en oo mikään hyvä koulussa. Harrastuksiini kuuluu ratsastus/tallilla käynti, ennen harrastin joukkuevoimistelua mutta joukkue hajosi toukokuussa. 


Olen jo pitkään haaveilut järkkäristä, koska tykkäisin kuvata luontoa ja kavereita ja sitten vanhana voisi katsella kuvia ja muistella lämmöllä nuoruusaikoja. Vapaa-aika kuluu lähinnä kotona, kaupungilla, tallilla tai poikaystäväni Joonaksen luona. Tulevaisuuden suunnitelmissa olisi päästä lukio kunnialla läpi, muuttaa Tampereelle ja hakeaa sinne yliopistoon, lopulta valmistua lastentarhanopettajaksi ja löytää työpaikka jostain kivasta pikku kaupungista, jossa voisi sit aikanaan perustaa perheen.


Tällä hetkellä olen todella tyytyväinen elämääni, koulussa sujuu suht hyvin, vanhempiin loistavat välit, rahasta ei ole puutetta, kavereita joihin tukeutua, ihana poikaystävä ja oikeastaan kaikkea jota voisin toivoa, jos tulee jotain kysyttävää minusta tai elämästäni pistä kommenttia alemmas. 


<3: Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti