tiistai 22. toukokuuta 2012

Blogirinki

Ollaan tossa parin muun bloggarin kanssa suunniteltu blogirinkin perustamista eli ideana on perustaa 10 bloggarinryhmä,joka tutustuu toisiinsa ja tekee tiiviisti yhteistyötä keskenänsä. Pitäisi yhteyttä toisiinsa blogin/sähköpostin/facen/puhelimen välityksellä ja tietyin väliajoin järjestettäisiin miittejä esim Helsingin Kampissa, koska sinne on kaikilta todella hyvät kulkuyhteydet. Kuitenkin porukasta puuttuu vielä muutama bloggari, joten jos olet kiinnostunut ota yhteyttä sähköpostiosoitteeseen: wertylehtonen@hotmail.com tai mainitse kiinnostuksestasi kommenttiboksissa. Muistakaa nopeet syö hitaat!




ps. en ymmärrä miks toi teksti meni noin oudoks......

12 kommenttia:

  1. Mä olisin kiinnostunut ja varsinkin jos mukana olisi hieman vanhempiakin bloggaajia :) Mutta niin mielenkiintonen idea ja olis kyllä kiva tavata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei olin juuri lähettämässä sulle sähköpostia ja ihan henkilökohtaisesti pyytämässä tähän :D No mä oon melkeinpä porukan nuorin ja vanhin on tällä hetkellä 19v eli ikähaarukka on 16-19 v :)

      Poista
  2. Voi harmi olen liian vanha (21) :(( Voit laittaa vastauskommenttia myös blogiini, jos ikähaarukkaan on muutosta. http://nenniliininkuplassa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et ole liian vanha :D! Tämä on vain tähän mennessä osallistuneiden ikähaarukka eli jos kiinnostusta riittää niin mukaan vaan :)!

      Poista
  3. Mulla on sulle haaste mun blogissani :-)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Valitettavasti porukka on jo täynnä, mutta jos tulee tarpeeks ehdokkaita nii voidaan perustaa kaks porukaa :)

      Poista