sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Haaste!

Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their "tagger" and post it on their blog. Then, choose 11 new people to tag and link them in your post. Create 11 new questions for the people you tag to answer. Do not tag back to person who has already tagged you.
 Haasteen antoi Katarina!, kiitos haasteesta!

1. Mitä harrastat?
- En tällähetkellä mitään, lopetin joukkuevoimistelun viime keväänä

2. Mitä olet aina halunnut tehdä, muttet ole tehnyt vielä (miksi) ?
-Benji hyppy viel en oo päässy kokeileen mut joskus sitten :)!

3. Kesä, kevät, talvi vai syksy?
- Ehdottomasti kesä! 

4. Lempi kirjasarjasi?
Varmaan Twilight kirjasarja tai Sookie Stackhouse kirjasarja

5. Mitä mieltä olet hyväntekeväisyydestä, ja oletko joskus itse ollut osallisena siinä?
- Kannatan ja oon ollu lahjottomassa tavaraa hyväntekeväisyyteen sekä tehny vapaaehtoistyötä

6. Kenen laulajan ääneen vertaisit omaasi?
-Joku harakka :D En mä tiiä, oon aika huono laulaan

7. Kuinka kauan olet blogannut?
-Oikein tosissani oon blogannut marraskuusta asti

8. Mikä on parasta kesässä?
-Lämpö, rusketus, lämpimät kesäillat, valoisuus ja pystyy käyttään kesävaatteita!

9. Jos voisit pelastaa yhden uhanalaisen lajin, mikä se olisi?
-Elefantit, koska ne on mun mielestä hienoja ja kiehtovia eläimiä

10. Minkä asian näkeminen, kuuleminen, tunteminen jne. tekee sinut onnelliseksi & miksi?
- Pienet lapset, hymyily, ystävät ja ruoka
11. Menitkö kesätöihin? Jos, minne, ja jos et, miksi? 
- Jee menen! Koijärven hautausmaalle koko kesäks.

En jaksa haastaa ketään :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti