torstai 14. kesäkuuta 2012

I could've been a princess, you'd be a king, but u stole my star



Tää viikko on mennyt niin nopeesti, tuntuu että vasta eilen olis ollu maanantaina ja jee mulle tulee huomenna palkka! Roosalla oli synttärit (5.6), mutta se oli riparilla ja tuli vasta eilen joten Iida päätti tehdä Roosalle skootterikakun, koska se sai skopan synttärilahjaks. Mun mielestä toi kakku on yllättävän hieno 11 vuotiaan tekemäks varsinkaan kun kukaan ei auttanu Iidaa koristeiden tai kakun teossa. Herranjestas se oli hyvää! Harmi ku pääsin niin myöhään töistä nii sitä ei ollu enää ku pikkupala jäljellä.


Eilen mulle kävi vähän ikävämpi juttu...Tulin eilen vasta 11 aikoihin kotiin ja menin suoraan suihkuun, kun levitin suihkusaippua huomasin et mun polvitaipeessa on joku outo kohta ja kun katoin tarkemmin niin punkkihan se oli. Tänään olin verikokeissa ku punkki ehti oleen jalassa ainakin sen 8 tuntia, nii se puutiaiskuume riski kasvaa suureks. Toivottavasti ei ehtiny tarttua, ei kiinnosta viettää kesää kipeenä.


Iida oli tänään Ideaparkissa shoppailemassa ja kun tulin kotiin töistä jääkaapissa odotti Arnoldsin donitsiboxi. Se oli sääliny mua ku joudun leikkaan 8h nurmikkoa tollasessa helteessä ja päätti ostaa mulle lohdutukseks donitsin :') Mulla on kyl ihania sisaruksia!


Oon nyt joka päivä kuunnellu töissä radioo ja löytäny muutaman uuden suosikki biisin, jotka linkitin tohon alas :) Seuraava päivitys tulee varmaan vasta sunnuntaina ku nyt on vähän kiire noiden Roosan rippijuhla valmistelujen kanssa. 







3 kommenttia:

  1. Onpas tosiaan hieno kakku ! :--) Onks Roosalla kortti jo ? Voi ei toivottavasti sulla ei oo sitä puutiasikuumetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teoriasta se pääsi jo läpi mutta inssi on vasta ensiviikolla :)

      Poista
    2. Okei ! Mä sain kans tänään kortin mut skootteria ei oo viel :)

      Poista