keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Im wide awake

Mun päivä on sujunut tosi mukavasti, jos ei lasketa sitä että oon edelleen kipeänä. En oikeesti ymmärrä aina kun oon kipeenä mun tekee mieli vaan siivota, tänäänki on siivottua koko taloa neljä tuntia! Lisäksi oon lueskellu vanhoja muotilehtiä ja ottanu aurinkoa takapihalla, kuten kuvasta näkyy auringonotto tuotti tulosta, omistan nyt ihanan haalean rusketuksen. Vielä kun sais noi topinrajat pois nii olisin tosi tyytyväinen. Huomenna pitäs jaksaa tehdä töitä muutama tunti ja sit koittaa vapaus, jopa mun palkka tulee huomenna tilille! Voisko juhannus paremmin alkaa? Juhannus suunnitelmissa ei oo mitään ihmeellistä, aateltiin grillata meillä ja ehkä juoda muutamat, saa nyt nähä kun porukat onnistu pilaan mun juhannus suunnitelmat aika hyvin.... No toivottavasti teillä on sit parempi juhannus :)!

18 kommenttia:

  1. alotatko sen videopostailun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu teen videopostauksen heti kun ei oo pelkoo et oksennan kesken kuvaamisen :'D todennäköisesti viikonloppuna kuvailen :)

      Poista
  2. Miten saat sun kuvat noin kivan isoiks? Oon yrittäny muutamaa keinoa, jotka ei oo toiminukkaan.:D

    -urpo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkotatko et miten saan ne yksittäisenä isoks vai kollaasissa isoks :)? Jos tarkoitat yksittäisenä niin lisää kuva postaukseen, klikkaa kuvaa niin että kuva muuttuu siniseks ja kuvan alle tulee laatikko jossa on vaihtoehdot pieni, keskikoko, suuri, erittäin suuri, sit vain painat sitä erittäin suuri nappia niin kuva muuttuu isoksi :)

      Kollaasin tein Picmonkeyllä ja sieltä vaan muokkailin kollaasin leveys ja korkeus asetuksia :)

      Poista
  3. Kuinka pystyt siivoomaan ja ottaan aurinkoo ym samalla kun oot mahatudissa?:D Mä en ainakaan pystyis:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitä oon aina itekki ihmetelly et sitku oon kipee nii teen kaikkee tollasta, onneks olo on ollu jo tänään parempi ja huomenna pääsee töihinkin :)

      Poista
  4. rakastuin sun ulkoasuun!:) aivan ihana blogi:)
    Liityn lukijaks:)

    VastaaPoista
  5. aaaa oot ihanan ruskeeeeee! :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha paraskin puhuja :D! Oot paljon ruskeempi ku mä :D

      Poista
  6. vooi vitsi ko oot ihanasti ruskettunu, jos täälläki paistais aurinko kunnol:d
    pps oot kaunis♥

    http://holyfacepalm.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Heei hemmetti mäkin haluun sinne grillailee ja viettää juhannusta mutta en viiti yksin tulle kun se ykskin lähti sinne kuuseen:) mut ens kerrallaku tuun sinne nii käykö et mennää joonakselle grillaileen nelisteen?:)= T: arvaat varmaan jo et kuka:D

    VastaaPoista
  8. oi ootpas kivan ruskeee:)! kiva blogi muutenn:)

    VastaaPoista
  9. Heii ei oo reiluu, et oot tollee ruskettunu! Mä en ikinä rusketu vaikka ottaisin aurinkoo kuinka paljon vaan... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään yleensä rusketu, mut nyt ku oon ollu ulkotöissä koko kesäkuun niin kyl se rusketus pakosti tarttuu ihoon :)

      Poista