torstai 6. marraskuuta 2014

TWO MONTHS IN ENGLAND!


Lokakuu on ohi ja siihen mahtui paljon kaikkee erilaista. Tuntuu et oon vihdoin alkanu kotiutuun tänne enkä ota enää nii kauheeta stressiä jos joku suju esim tänään kun kaadoin maidot pitkin pöytää lasten kirjojen päälle... Viikot rullaa eteenpäin hurjaa vauhtia ja oonkin yrittäny haalia extra hommia joka puolelta jotta sais vähän rahaa säästöön. Huomenna meen Ealingiin siivoon mun hostperheen asuntoo uusia vuokralaisia varten ja lauantaina teen extra babysittingiä host äidin kaverille! Siitä saakin jo sievoisen summan säästöpossuun. Mun suunnitelmana on ollu säästää 100 puntaa joka kuukausi ja aika hyvin se on toteutunut kun säästössä on nyt hieman yli pari sataa puntaa.

Half term lasten kanssa sujui todella hyvin vaikka olinkin tosi väsynyt pitkien päivien johdosta. Keskiviikkona oli herätys seitsemän pintaan ja olin kuoleman väsynyt edellisiltaisen lentomatkan takia. Syötiin lapsien kanssa aamupalaa ja väritettiin värityskirjaa. Kymmenen aikaa host isän vanhemmat tulivat käymään ja halusivat viedät lapset mukanaan Windsoriin, joten loppu päivä sujui pyykätessä ja siivotessa. Off olin noin kuuden aikaan ja olin nii kuoleman väsynyt, että menin nukkumaan jo kahdeksalta!

Torstaina työt alkoi samoihin aikoihin ja aamupalan jälkeen tehtiin pikaisesti palapelejä kunnes lähdettiin kävelemään kohti kirjastoa, koska olin ilmoittanut lapset askartelu tapahtumaan. Tapahtuma kesti 10-12.30 ja onneksi Patricia toi myös host lapsensa samaiseen tapahtumaan nii saatiin melkein kolme tuntia juoruilla sillä välin ku lapset askarteli. Kotona syötiin luonas ja suunnattiin pihalle leikkimään. Host äiti tuli kotiin ja loppu ajan tein kotitöitä.

Perjantaina mulla ei onneksi ollut kuin viiden tunnin päivä joka tuntuin kuluvan hujauksessa verrattuna noihin yli 10 tunnin päiviin. Päivä oli aurinkoinen ja lämmin kuin mikä, ulkona tarkeni helposti topilla. Päätettiin lähtee lasten kanssa pyöräretkellä ja suunnattiin Burnham Beechesiin. Hyvän ilman johdosta muillakin oli ollut sama idea ja puisto oli aivan täynnä ihmisiä! Vietettiin yli kolme tuntia puissa kiipeillen, pyöräillen ja eväitä syöden. Meillä oli todella hauskaa ja sattumalta löydettiin myös villikissan pentue pusikosta, ne kyllä menivät äkkiä piiloon meidät huomatessaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti