sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Täällä taas!

Kun tuliin kämpille lentokentältä oli koko mun kämppä koristeltu ja sängyn päällä odotti suomiherkkuja! On mulla kyä ihana sisko<3!
Riisipuuro = <3

Pahoittelut kuukauden hiljaiselosta täällä blogin puolella, koska mä vietin joululomaa Suomessa! Lensin siis 18 päivä iltalennolla Suomeen, joka olikin reilut kaksi tuntia myöhässä huonon sään takia..... Kentällä mua oli vastassa Osku ja oli ihana nähdä näin neljän kuukauden jälkeen <3 Aluksi mun täyty kauheesti miettiä mun puhumista ja sitä etten sekota enkkusanoja väliin, mut parin päivän jälkeen alko jo puhuminenkin sujuun. Osku kyllä edelleenkin nauraa mulle ku pitsaa syödessä sanoin "Vähän mua ärsyttää ku täs pitsassa on näin paljon näitä pineappleitä!"

Joulun vietin ihan perheen kesken, hyviä ruokia syöden ja lahjoja avaten! Jouluruokaa syötiin kyllä kyllästymiseen asti. Yhden asian huomasin, että mulla on nyt syksyn aikana tainnut kertyä oikein kunnolla univelkaa kun joka yö nukuin sen 12-16 tuntia.... Täytyy ruveta seuraamaan vähän tarkemmin tota mun nukkumista. että saisin tarpeeksi nukuttua.

Hyvästien jättäminen oli aika haikeeta, varsinkin kun tietää ettei taas nää moneen kuukauteen. Toisaalta nää on mun vikat kuukaudet Englannissa ja sitten mun au pair ura onkin ohi, joten täytyy nyt vaan yrittää ottaa tästä kaikki irti! Mulla on vielä niin paljon paikkoja joissa haluisin käydä, joten saa pidettyä itseni kiireisenä ja ajatukset poissa Suomesta. 

Tän viikonlopun oon vaan viettänyt kotona peiton alla kärsien hirvittävästä flunssasta, joten kuulumisiin palailen jälleen kun mun elämään kuuluu jotain muutakin sisältöä kuin vain nenäliinat ja särkylääkket!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti