keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Haaste!


Säännöt:
Kerro 11 faktaa itsestäsi
Vastaa haastajan 11. kysymykseen
Keksi 11 uutta kysymystä
Haasta 11 bloggaajaa 



11 faktaa minusta
 Oon omasta mielestäni tosi mukava kaikille ja sosiaalinen ihminen, mutta mulle on sanottu et ennen ku ne tunsi mua niistä tuntu et olin kauheen ylimielinen ja katoin kaikkia nokan vartta pitkin. En sit tiedä mistä tällänen käsitys tulee :o

 Jos oon päättänyt et haluun jotain, niin en luovuta ennen ku saan sen.
 Tykkään tosi paljon eläimistä ja mul on elämän aikana ollu kaloja, hamstereita, kani, hevonen ja tällä hetkellä kaksi marsua Ismo ja Seppo.
 Mun on vaikee luottaa ihmisiin, koska mut on petetty niin monta kertaa. 
  Oon ihan liian kiltti, annan kaiken anteeks ja mua on monesti käytetty hyväks juurikin sen takia ku haluun aina miellyttää toisia. 
  Mua harmittaa vieläkin et lopetin joukkuevoimistelun, olis ihana päästä itekkin matolle voimisteleen vaikka on tää valmenajankin puuha ihan kivaa.
  Mun koulunkäynti on aika heikkoo, mulla on tosi paljon poissaoloja mutta kumminkin numero pysyny ihmeen hyvinä (jos matikkaa ja ruotsia ei lasketa)
  Mulla on tosi paljon hyviä ystäviä, muta tunnen siltikin olevani yksinäinen.
 Oon nyt tyytyväisempi mun kroppaan mitä oon ollu pitkään aikaan!
  Oon vanhin lapsi ja mulla on kolme sisarusta
  Haluan työskennellä lasten kanssa


Kysymykset minulle
● Asuisitko mielummin maalla vai kaupungissa?/ Varmaan maalla ku sais ottaa kaikkii eläimii


● Mitä syöt yleensä aamupalaksi?/ En syö aamupalaa _ikinä_
● Pidätkö joulusta?/ Juu ku saa syödä kaikkee hyvää ja olla perheen kanssa
● Mikä on paras automerkki?/ Ite tykkään Volvosta
● Kulta vai hopea?/ Kulta
● Lempivärisi?/ Pinkki tai turkoosi
● Millainen puhelin sulla on?/ Maanantaina saan Samsung Galaxy S II
● Miksi kirjoitat blogia?/ Tänne on hyvä purkaa kaikkia ajatuksia ja kiva palaa lukemaan mitä oon tehny esim viime vuonna tähän aikaan.
● Minne haluaisit matkustaa ja missä maissa olet jo käynyt?/ Haluaisin matkustaa Turkkiin ja oon käyny: Viro, Ruotsi, Ranska, Italia, Monaco, Espanja, Englanti, Kreikka, Kreeta, Kanaria ja Kypros
● Mitä hajuvettä käytät?/ Tommy Hilfiger - Tommy Girl
● Minkä leffan kävit viimeksi katsomassa elokuvateatterissa?/ Aamunkoi part II 


En jaksa haastaa ketään ku melkein kaikki on tehny tän jo !

3 kommenttia:

  1. Ai että sosiaalinen ?! No mulle et oo ainka kiva ikinä ollu........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vaikee sanoo tähän mitään ku en tiedä ketä oot :D

      Poista
    2. Ehkä se on tullu siitä se käsitys että oot ilkee koska kommentoit joihinki juttuihin tosi ilkeitä. Hyvänä esimerkkinä -98 syntyneen tytön kuvaan 'hei pissis mis sun tissis' en ihan välttämättä oottanu että 3 vuotta vanhempi kuitenki ihan fiksun olonen tyttö menee tekemään jotain niin lapsellista.

      Poista